Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
850 Woeter 21-6-2001?03:41 Main Forum 1723 23

Topicpost
Gepost door: Woeter Gepost op: 21-6-2001?03:41
FOKKING KUTWOUTEN DAT HET ZIJN HE!!!
gewoon een fakking rollerbank naast mijn school!!! voor het eerst in de geschiedenis dat er in ermelo een rollerbank is...
Ik reed gister relaxt van school weg, zeiden ze al dat er net een motorjuut reed, ik zo van mwah gebertu wel vaker he, dus ik lekker weggassen komt er van de andere rijrichting ineens een motor op me af, ik schrik me de pleuris, kijk achterom, NOG EEN!! Fuuuuck
Die agent zo wijzen van rij maar achter me aan, ik rij achter em aan, en ja hoor, net wat ik dacht, een rollerbank...
er waren al een paar klanten voor me dus eerst ff gegevens checken, was allemaal goed, toen moest ik me TSX op de rollerbank zetten, paste niet eens in die voorwielklem omdat ie te lang was
dus die agent gaat erop zitten, eeehm kan jij hem ff starten, ik zo van ja moet je op dat ding trappen, wijzend naar de kickstarter, die vent trappen, gebeurd niks, oja misschien het sleuteltje omdraaien, gebeurd weer niks, ik zeg je moet een beetje gas geven (hij draait niet staionair) die vent geeft gas, brommer start, laat gas weer los, brommer slaat af, en nog een keer, hehe
dus die vent zegt, doe jij het maar he, dus ik ga erop zitten, zegt die vent, hij heeft 4 versnellingen he??, ik meteen: ja meneer agent (whahah ik had pas me 80cc LC blok erop gezet met 6 bak erin) nou dus ik gassen in de 4e versnelling, hehe, 1,3 KW, nouja ik vond het allemaal wel best, brommer eraf, toen was de volgende, zegt die agent die mij had geholpen, ik ga nog even je brommer onderzoeken, dus die vent een beetje gekeken, maar die domme flikker zag niet eens dat er met koeieletters 79cm op staat
dus ik de hele tijd super zenuwachtig vragen, mag ik gaan blabla. ja doe maar rustig aan, hij wou nog ff me verlichting checken, die werkte gelukkig ook prima, ik zeg wat voor boete krijg ik, die vent van, nou ja ging 66 km/h, en dan trekken we er 3 vanaf (ik denk voor de meetonnauwkeurigheid, want die KW meter die slingerde als een gek)
dus dan kom je op 63, dan krijg je 140,- gulden boete.....SLIK
Nouja mazzel denk ik he, want als ik em in de 6 had gezet, kon ik lopen naar huis denk ik
Maargoed al met al had ik nog dikke mazzel dat die agenten zo dom waren...
Ik ga nu ook een bezwaarschrift indienen want er moet iemand van 80kg of meer op zitten, zoveel weeg ik dus niet, die koeling was ook niet goed bevestigd, want die blies ergens langs me been heen... dus hopelijk hoef ik niet te betalen
Wat ook wel lulig was is dat ie op die bank veel meer toeren maakt als in de versnelling normaal, rijdend
Naja toen mocht ik weg, ben ik weer naar school gereden om iedereen te waarschuwen, en nu hebben er vannacht iets van 6 brommers op school gestaan

Achter mij kwamen nog 3 gasten van de school, en eerst nog een turk die altijd voor de school wijs loopt te doen met ze apprilia SR, maar dat ding blies ook iets van 1,6-1,8 KW, best veel, is dat teveel vraagt ie heel scheinheilig, en echt vet slijmen bij die agenten
Er was ook nog een jongen achter me , die reed ook nog zonder helm, die heeft een vet mooie Aerox, met snelle uitlaat, loopt ook iets van 90 km, voor hem vodn ik het wel vet lullig, hij heeft volgens mij 4 jaar krantengelopen voor die skoeter
En er was ook een jongen die zo'n morse code begrenzer had, die werd dus niet genaaid, want die deed ff snel ze skoeter uit, zodat die begrenzer aanstond...

Maargoed, genoeg geluld

FF allemaal uitkijken de komende tijd

Ik zat best te balen, want de dag ervoor was ik nog met de fiets

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved