Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8490 Cyber_Star 3-4-2003 19:31 Main Forum 2114 13

Topicpost
Gepost door: Cyber_Star Gepost op: 3-4-2003 19:31
Dr stonden vandaag weer vrolijke blauwe koekiemonsters met een echte rol(koekjes)lerbank op het houtplein. Ook op de zanerlaan stonden ze. Beide om van ongeveer 1600 tot 1830. Ik zag nog een oude honda schakel, een hele oude viertakt, vet mooi geluid trouwens. Owja en ook nog een paar 'Allochtonen' op een paar snorbrommertjes. Eentje was een scooter speedfight2, en die vertrouwden ze niet. Onze vrolijke vrienden gingen fijn opzoek naar een begrenzer maar vonden nix. Dus die niet-nederlander kon weer verder. Die Honda lag bijna uitelkaar. je kon zo op het vliegwiel kijken en er zat geen filter op enzo. Heb ik ook eens een keer een rollerbank van dichtbij meegemaakt
zijn in Haarlem volgens mij niet zo vaak.
Ik was echt blij dat ik er niet op hoefde met mn nsr met 70 Malle ossi
Dr was ook nog een klein blond gasje met een raceplee die langs reed, motorbout erachteraan en toen ik terug kwam hoorde ik een van de juten zeggen: 'die rode ziet eruit als de brandweer' zegt die motorbout: 'Hij ging ook als de brandweer
'
Is misschien nog wel een leuk idee, brandweer striping op me nsr, rood is ie nl al
Exphane is ook wezen kijken, die weet misschien ook nog wat interessante details te vertellen.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved