Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8456 | lex | 2-4-2003 19:40 | Technical Forum | 893 | 17 |
Topicpost | |
Gepost door: lex | Gepost op: 2-4-2003 19:40 |
hallo ik heb drie vraagjes, gaan over een honda mb. vraag 1, als je brommer draait en je geeft je gas een slinger en je blok gaat meer toeren maken, en dan hoor je een raar geluid, als of je je kogeltjes in je lager hoordt rollen, wat is dat? lagers denk ik? maar is dat normaal? en wat is er aan te doen? vraag 2, olie in een honda blok, hoe weet je of er genoeg in zit? moet je het kunnen zien als je brommert recht staat? of .... vraag 3, over het gedeelte van je uitlaad wat je tegen je cilinder aan bout, daar zit een pakking tussen, en je hebt de bouten lekker aan gedraait en het zit zeker vast, en toch lekt ie nog, tenminste als je veel toeren maakt anders niet, wat is daar aan te doen? het gedeelte aan de uitlaad staat wat bol/hol ligt er aan van welke kan je het bekijkt, geeft dat? of moet er een dikkere pakking tussen? dat ik toch de verkeerde heb meegekrgen van de brommertboer. of is zelf een ring draaien van aluminium ook een goede oplossing? Dit bericht is ge-edit door lex op 2-4-2003 19:46 |