Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8449 Zeta-boy 2-4-2003 17:29 Main Forum 4524 63

Topicpost
Gepost door: Zeta-boy Gepost op: 2-4-2003 17:29
Jongens en meiden,

Even jullie aandacht graag voor het volgende. Ik zat toenet even het overzicht van penalty points en aantekeningen door te kijken en schrok daar behoorlijk van. De moderators doen hun werk perfect moet ik zeggen, maar wat is nou het geval. Veel mensen gaan off-topic waar dat absoluut niet nodig is cq. gewenst is. Vooral in Sales en User profiles is dat het geval. Dat is absoluut niet de bedoeling van deze twee afdelingen en vervuilt deze afdelingen alleen maar. Nu we op zoveel members zitten, moet er gewoon strenger gemodereert worden, met als gevolg dat al veel mensen een aantekening en/of penalty point hebben gekregen. Dat is erg zonde. Er is zelfs al een note gekomen in het replie scherm van Sales en toch blijven veel mensen daar off-topic lullen. Als ik tevens naar de User profiles kijk van Valejessy, Neonlampje, Mol! en Zoetermeerdah valt het mij op dat die zeer hoog in de bekeken profiles staan en tevens heel veel replies hebben staan in hun profile. Valejessy heeft al 2 keer haar profile gereset om alle replies weg te krijgen.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om minder off-topic te gaan en tevens jullie beter aan de regels, zoals die staan beschreven in forum regels onder het menu BF, te houden. Dat scheelt een hoop werk voor de moderators en zeker een stuk minder irritaties voor de mensen die dit forum netjes voor jullie proberen te houden.

Bovenstaande geld natuurlijk voor iedereen, maar degene die het aangaat zullen het wel weten. Ik ga geen namen noemen, want dat is nergens voor nodig.

Bedank alvast voor jullie medewerking en verder nog een plezierig verblijf op dit forum.

MVG

Zeta-boy en de rest van de BF-crew.

Dit bericht is ge-edit door Zeta-boy op 10-4-2003 18:04

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved