Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8402 SkaBla [Pim] 31-3-2003 23:26 Technical Forum 8464 54

Topicpost
Gepost door: SkaBla [Pim] Gepost op: 31-3-2003 23:26
Ik heb sinds kort mijn 70cc FA op mijn TSX zitten. Maar nu heb ik de eerste kilometertjes mooi rustig aan gedaan, ding had toch genoeg kracht onderin en liep mooi, maar had ff wat extra olie(van de shell 2 takt olie) in mijn tank gedaan(rijd op 1:50 mengsmering van de shell)maar nadat ik ff een paar seconden veel toeren had gedraaid liep ie heel zwaar ineens en viel is uit en wou nie ttot moeilijk starten...was heel heet dus lijkt me een warmloper....dus ik 15 minuten gewacht en weer gestart...liep verder weer goed maar tikte wel iets(meer)...:S maarja nog steeds wel goede power enzo maar die tank (met xtra olie)leeg gereden en toen zonder olie erbij gereden...dat reed volgens mij veeeeel beter en kon ook vaak veel toeren draaien...maar nu had ik vandaag weer helemaal vol getankt en toen weer extra olie in mijn tank gedaan en ik reed weel ff 10sec volgas(8-9000 toeren) en toen deed ie het weer.....bij gasdicht sloeg ie ineens af en met volgas leek het alsof er iets heeeeeeeel erg aanliep....:S verder gelopen en brommer een tijdje laten rusten,en na 4 uur weer geprobeert toen ging ie ineens heeeeeeel veel toeren maken stationair:S maar ging later wel over... wat kan dit nou zijn???meer olie is armer mengsel dat weet ik..maar dat wordt toch weer gecompenseerd door die extra olie???bougie kleur is redelijk zwart met extra olie en zonder extra olie mooi bruin(beetje zwart) afstelling is heletijd niks aan veranderd...who knows????

Btw: iemand met veel verstand van pc's: als ik iets in een nieuw venster wil openen opent internet explorer wel het venster maar de pagina niet...maakt ook helemaal geen aanstalten...wat kan dat zijn?

EDIT: nee door de olie komt het niet..die deed ik erin voor het inrijden gewoon een klein beetje extra...kan het zijn omdat mijn cilkop best wel lekt op 1 of andere wijze?bougie heb ik al weer schoon gemaakt(was aardig vet) ik moet zo reageren wegens bovenstaand probleem dat ie wel het pop-up venster opent maar niet de site...(om te posten)

Dit bericht is ge-edit door SkaBla op 31-3-2003 23:50

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved