Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8337 | Zeta-boy | 29-3-2003 21:02 | Main Forum | 2638 | 46 |
Topicpost | |
Gepost door: Zeta-boy | Gepost op: 29-3-2003 21:02 |
Sommige van jullie weten dat mijn zzr naar de klote is gegaan en dat ik hem wilde laten maken en na wat onderhandelen hier en daar zou ik hem laten maken. Ze hebben het blok opengeschroefd en wat bleek, de linker drijfstang zat vast, de rechter had speling naar boven en naar beneden, de zuigers zijn zwaar bekrast en de cilinders ook. Bij beide cilinders en zuigers aan de uitlaatkant. Kortom dat zou dus zoeken worden naar een ander blok. Nu is dat moeilijk te vinden. Dus ik was al aan het kijken naar een andere motor. Nu belde vandaag mijn baas op en die wist nog een motortje staan dat volgens hem erg leuk zou zijn. Het is een FZR 400 RR special paint. Stalen remleidingen. Echt helemaal super. Hij heeft 2 kleine schadepuntjes aan de rechterkant op de topkuip, maar dat valt makkelijk weg te werken. En hij heeft me maar 1300 euro gekost, een koopje dus voor de motor die er staat zoals hij er staat. Zie piccie voor de kleurstelling en patroon van mijn motor. De special paint is daar op gebaseerd Dit bericht is ge-edit door Zeta-boy op 29-3-2003 21:12 |