Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8334 Martijn 29-3-2003 19:36 Main Forum 5509 88

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 29-3-2003 19:36
zo...dus...een collega van mij heeft een kawa z 400 staan..oud dinkie...beetje tourmodel (vink wle leuk )...en die wilde ik eerst kopen..maja..mocht nie van ouders he...magoed...ik weze kijke..ding deed het niet..lang stil gestaan...

dus gister zegt ie tegen me...jah...ken jjij ddie motor nie aan de praat krijge??

ik zo: wil wel probere...en mss wil ik em nog kope...

dus maandag haal k dat ding ff op...en dan ga k er neie benzine in gooien en dan doet ie et vast wel weer (carb bougie enzo ff cleanen..) en dan rijdt ie dus vast wel...

maar dat dng heeft dus een tijd stil gestaan..en nu vroeg k me dus af...als ik em koop...dan wil ik niet dat er iets echt flink fuckedup is ...

maja...volges mji kan er hoogut iets vuil zijjn...van stilstaan gaat iets niet kapot..

mn pa zei dat de motor geroest kon zijn...:S...zou nie zo mooi zijn..maja..

owja..btw...ik zeg: wat mot je er voor hebbe..hij zo: wat wil je er voor geve...
iik..: eh...100 euro ..hij zo..jah..komt wel in de buurt....ik zo ....tjilll

maja...k zal ff piccies zoeken...

wat denken jullie wat er mss kapot kan zijn?? hij heeft het gedaan..maar lange tijd stilgestaan....dus kwestie van schoonmaken en goeie benzine..en dan zou ie et weer moeten doen dacht ik zo...kleppentiming zal niet veranderd zjin ofzo..

tis vlgs mij een 2cil 4takt, 40occ...dohc..zoiets...



ja zoeen is het...zeker weten...donkergroene kleur...verder zit dat ding perfect n het chroom enzo (uitlaat enzo )....dusssss

bouwjaar ligt rond jaren 80 denk k.....vind et wel leuke beginmotor..kheb geen geld voor duurdere...en k heb 1.5 jaar om op te knappen..

en ik zei et net tegn mn pa ..en hij zei niet van: mag niet...

dusssssss als ik em volgende week heb dan vnd ie em vast ook wel mooi

Dit bericht is ge-edit door Martijn op 29-3-2003 19:46

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved