Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8314 | Daan Da Man | 28-3-2003 21:37 | Uiterlijk Forum | 4523 | 22 |
Topicpost | |
Gepost door: Daan Da Man | Gepost op: 28-3-2003 21:37 |
ehm modder eters... niet meteen closen, dit is serieus omdat ik de dingen die ik wil vragen niet uit de andere topicks kan halen! ok t zit zo, ik wil me velgen polijsten. die zijn van aluminium. me uitlaat misschien ook, das staal. ik ken heel t princiepe, verf eraf, hoge korrel schuren. polijsten met pasta. en dan... nou me vraagjes zijn dit: welke polijstzooi moet ik gebruiken, en wat is t beste etc etc; ik ken deze, commandant 1,2,3 en 4. dan koper/zilver etc polijstpoetszooi enzovoort daarna als je klaar bent, moet er een laag overheen. anders gaat t aluminium (en staal ivm uitlaat) oxideren. en dat willen we niet. dus: welke laag moet erover? ik ken gewone blanke lak, op acrylbasis op blablabasis, maar dan hoor ik dat t uiteindelijk (vooral uitlaat) gelig gaat verkleuren, en dat bij alluminium t dof gaat worden. verder ken ik ook nog 2 componenten blanke lak.. dit zou in princiepe beter moeten zijn ivm steenslag enzo en glans... dus alle vragen op een rijtje: welke polijstzooi (+argumenten graag!) welke afdeklaag (+argumenten graag!) en heeft er iemand ervaring met polijsten (vast wel) en wat kan hij mij vertellen dat ik kan leren? (dus ervaringen met vergelen enzo) |