Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8196 jaz86 23-3-2003 13:57 Main Forum 485 6

Topicpost
Gepost door: jaz86 Gepost op: 23-3-2003 13:57
omdat ik wil gaan sparen voor een motor/rijbewijs heb ik besloten om m'n honda mb5 te verkopen.
ik weet alleen niet precies wat ie waard is. ik zat zelf een beetje aan 300/350 te denken, maar als ik sommige ad's op marktplaats zie (500 voor een brak ding , 700/800 voor een knappe ) begin ik toch te twijfelen.
moet ik hem voor een prijs wegdoen wat ik er ongeveer voor heb betaald+alle kosten die ik heb gemaakt (pittig, revicatie, verzekering, banden, cilinder ed) of moet ik gewoon met die prijzen mee gaan en wat langer wachten tot iemand hem wil kopen?

dit is de meine. de foto in m'n profile zijn oude, ik heb wel nieuwe, maar tripod doet raar :( (weet iemand iets anders??)
Quote:

hij heeft nog wel wat afstelwerk en het licht doet het nog niet. koplamp en achterlicht zitten er uiteraard wel op, maar ik vermoed dat er een nieuw spoeltje in de ontsteking moet komen.
verder ziet hij er prima uit en ik heb er ook best veel werk/geld in zitten. de vorige eigenaar was blijkbaar niet zo jovel met brommers en ik ben grotendeels bezig geweest om zijn fouten te verbeteren en dat is aardig gelukt al zeg ik het zelf
er zit dus nog wel wat knutselwerk in, maar dat is te doen.

Motorisch:
- 50cc Zeta
- 18mm Keihin
- Proma 50
- standaard membraan met carbon kleppen
- Ori luchtfilter met grotere slangen.

Wat ik aan het uiterlijk heb gedaan:
- MBX velgen
- Nieuwe banden:
Voor Schwalbe 3.00
Achter Vee-Rubber 3.25
- Blok, rem en koppeling hendel gepolijst
- zwart voorspatbord (was eerst een witte)
- stevige, chrome en vierkante achterbrug (BZS)

De km/toerenteller moet nog gemonteerd worden maar zit er wel bij. (het ruitje zit los, daarom heb ik hem er nog niet zelf op gezet)
je krijgt er een hele bak met onderdelen bij, waaronder een goede 50snel Imi, ori achterbrug, wat blokdeksels en nog een hele boel spullen.
hij is wa verzekerd tot mei dit jaar.



alvast bedankt!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved