Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8163 springbowtje 22-3-2003 7:47 Technical Forum 2087 10

Topicpost
Gepost door: springbowtje Gepost op: 22-3-2003 7:47
Mijn suzuki rijdt het best als ik mijn luchtmengselschroef van mijn carb. er volledig uitdraai. Met andere woorden als hij meer lucht krijgt dus in feite moet er andere (kleinere) sproeier in. Nu ben ik gisteren es langsgeweest bij de motorhandelaar maar deze had geen sproeiers op voorraad en kan er enkel bestellen als ik em het type, gegevens van me motor geef. Probleem is dat ik niet zeker ben of het wel de ori carb. is die momenteel op mijn motor vertoeft. M.a.w. andere sproeier zit er momenteel niet in. Hoeft eigenlijk ook niet direct daar em momenteel dus zonder luchtschroef goed draait. Mijn zorg is echter dat ik me afvraag om hij via het dus nu ontstane gaatje in de carb. (ontbreken luchtschroef) geen vuiligheid zal aanzuigen die in het slechtste geval in de cylinder zal terecht komen. Heb er al aan gedacht om het gaatje dicht te maken maar denk dat ik dan het nut verlies van het afwezig zijn van de luchtschroef zodat hij weer slechter loopt. Nu had ik gedacht om er een stukje mousse in te steken zodat de lucht die hij via dit gaatje eventueel aanzuigt ietwat te zuiveren . Of heb ik het helemaal mis en zuigt de carb. via dit gaatje geen lucht aan zodat er in feite geen vuiligheid in carb. kan komen door ontbreken schroef??

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved