Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8160 | Daan Da Man | 21-3-2003 21:44 | Uiterlijk Forum | 10864 | 78 |
Topicpost | |
Gepost door: Daan Da Man | Gepost op: 21-3-2003 21:44 |
heej ik ben dus van plan om voor me appies (af1 futura en rs o-m) eerst een monoseatje te maken, daarna dubbele seatpipes en dan een undertail voor de mensen die niet weten wat die termen zijn (kan ik best inkomen) monoseat: geen gestoffeerd en gewatteerd buddysitje, maar plastic kapje, ziet er aerodynamischer uit seatpipe: demper onder je kontje dubbele seatpipe: 2 dempers onder je kontje undertail, dit wordt het moeilijkst: plastic platte plaat onder je kontje. kijk maar naar een aprilia area 51, die heeft ook een undertail (jah scootah) enneh da ziet er ook aerodynamischer uit. de moeilijkheid is alleen dat je dan zegmaar 2 sleuven erinmoet maken voor de dempers, zover moet laten doorlopen als t kan, maar dan wel dat de ophangpunten etc erdoorheengaan en ga zo maar door. dit wordt dus een driedubbel project als mensen ervaring hebben (jah ik weet dat er al tientallen topics zijn geweest over (dubbele-)(-demper-)(-seatpipes) ) kunnen jullie dan goeie tips geven? ik zoek vooral info over de undertail, ik weet absoluut no gniet of ik een stuk plastic-plaat moet gaan verknippen en vervormen, of ik dit ook uit poliester moet maken, en hoe ik t makkelijst de maten en vorm opneem |