Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8137 | barry | 20-3-2003 20:20 | Technical Forum | 645 | 13 |
Topicpost | |
Gepost door: barry | Gepost op: 20-3-2003 20:20 |
aangezien ik niet in pf kan posten want daar zitten volgens mij de mensen met de kennis. ik heb een verrotte honda cr125 in de tuin staan, het is dacht ik het 1ste model cr125cc. is namelijk luchtgekoeld. de onsteking en tandwielen zitten aan de rechterkant van het blok (als je op de motor zit). nu dacht ik altijd van, nu kan ik die onsteking niet overzetten omdat die onsteking dus verkeerd omstaat omdat het vliewiel normaal gesproken de andere kant opdraait. en zal die dus achteruit lopen of waarschijnlijk helemaal niet. maar kan het nou niet dat ik gewoon dus het vliegwiel en shit over zet. en dan de onsteking 180 graden draai?, dat de onsteking dan goed afgesteld staat? of zal die uberhaupt niet kunnen? want als ik dus alles zo over zet, dan draait het vliegwiel dus andersom, als ik dan de onsteking ook eens 180 graden draai. is die dan niet goed afgesteld? graag de mensen met de kennis dat die reageren. anders reageert er weer 1 zonder een nuttig antwoord, zakt deze topic weer weg en heb ik nog geen antwoord... |