Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8099 Inquestos 19-3-2003 15:19 Main Forum 459 10

Topicpost
Gepost door: Inquestos Gepost op: 19-3-2003 15:19
Hallo,

Heb hier via BF.nl (michiel rs) een dellorto 20mm kunnen regelen.

Na wat probleempjes met het luchtfilter heb ik hem vrijwel goed aangesloten.
De volgende sproeiers had ik nog liggen :
Keihin 100
Dell'orto 75
Sita 64 en 68 (stond op doosje bij me dealer, DAT ZICH EEN APRILIA DEALER NOEMT kneuzen ook niet eens dellorto sproeiers.)

nadat ik hem met de dellorto 75 had geprobeerd ging het dus fout, hij liep alleen goed met de choke. ik had toen nog niet met de luchtschroef zitten spelen.

toen maar keihin 100 erin dat was een stuk beter hij trekt in ze'n vrij ook gelijk goed door. maar in ze 1 als je weg rijdt komt er een dof geluid uit en valt ie bijna uit (tenzij je met slippende koppeling weg rijdt) luchtschroef stuk open gezet en toen reed ie wel beter weg (nog niet optimaal)

dus als me luchtschroef redelijk dicht zit 3 a 4 slagen uit dan rijdt ie niet goed weg maar wel redelijk hard ( 95/100km/h )
en als ik me luchtschroef ver open draai dan rijdt ie beter weg maar hele lage top,
komt niet op toeren in ze 4.

Ik zat zelf te denken aan nog een paar sproeiertjes te proberen maar heeft dit wel zin? iemand misschien wat suggesties?

Setup :
RS extrema '97
Gilardoni 1 50cc
20mm dell'orto (+20/21mm spruitstuk mallossi)
orig. luchtfilter (met paar gaten erbij aan de bovenkant)
14/43 tandwielverhouding.

vorige setup was bijna het zelfde
alleen dan met 15.5mm dellorto vlakschuif
en powerfilter (herrie geval) en 14mm spruitstuk. en daar ging ie 112,5 mee ongeveer. Alleen trokt ie in ze'n 5 niet goed meer dus moest je gaan liggen en dan kwam ie net op toeren waardoor ie in ze'n 5 ook weer in de powerband door trok en iets boven de 110 ging.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved