Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
8098 Zoetahmeerdah [Marce... 19-3-2003 13:06 Meeting Forum 7256 154

Topicpost
Gepost door: Zoetahmeerdah [Marce... Gepost op: 19-3-2003 13:06
oke, ik heb samen met 1 van de organisators afgesproken dat ik de sprintevenementen ga verzorgen tijdens de bigmeeting 2003. dit houd in dat er geraced gaat worden tegen elkaar (uiteraard vrijwillig)

er gaan 4 klasses komen

50cc
70cc
80cc+
125cc+

Als je in de 80cc klasse valt mag je kiezen of je in de 125cc ook wilt meedoen.

ik ben nog bezig met een formulier samen te stellen wat je in moet vullen om mee te doen.
verder komt er op die forulier onder andere te staan of je ook voorkeuren heb om tegen een bepaald persoon te sporten.

hou er rekening mee dat dit ergens in het midden van de week gepland gaat worden.

ik open dit topic omdat ik het leuk zou vinden als er natuurlijk gefilmt word tijdens dit evenement. en natuurlijk of er genoeg vraag naar is.

andwoord daarom ALLEEN in dit topic als je waarschijnlijk of zeker naar de bigmeeting gaat omdat er anders geen rieele schatting gemaakt kan worden.

dit allemaal gebeurd op een LANGE rechte weg die afgezet gaat worden zodat de gevaren beperkt blijven.

verder zou het gaaf zijn als iemand een handscanner kan regelen!!

Goed, voor zover het nog niet duidelijk is, deze sprintjes zijn puur voor de lol (en ook lichtjes voor de competitie), dus zit alsjeblieft niet te emmeren dat je met je 70 mallossie op je MTX geen 70cc RS bij kan houden, dan rijd je d'r gewoon niet tegen.
Je zoekt iemand op om tegen te rijden, dan schrijf je je in en dan kun je meedoen.
Inschrijven start waarschijnlijk de 2e dag, als je elkaar een beetje kent.

Dit bericht is ge-edit door zoetahmeerdah op 21-3-2003 11:59

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved