Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
8013 | DeAmOnChiLd | 15-3-2003 21:20 | Technical Forum | 2503 | 28 |
Topicpost | |
Gepost door: DeAmOnChiLd | Gepost op: 15-3-2003 21:20 |
ok probleem ik heb net me 20mm mikuni erop gezet met een externe sproeier maat 120. nou ok kraan open vol laten lopen toen starten liep eigenlijk wel vrij snel maar als ik me choke erbij pak doet ie echt binnen 10 seconden een schepje gas erbij en gaat ie snoei hard statio lopen. nouja choke uit toen ff laten draaien toen ff beetje gasgeven in ze vrij DIKKE gasreaktie maar als ik dan ga rijden zakt ie helemaal in als ie ongeveer in het midden toerenbereik van een versnelling komt zakt ie in en ffies daarna gaat ie weer vol door??? ik snap niet hoe dit komt allemaal hij doet geen bwoaaaap als ik wegrij ofzo hij heb et alleen bij hogere toeren dat ie een beetje inzakt maar nie thelemaal en ook niet heel lang. ik heb nog geen luchtfilter erop maar opzich zou hij zonder filter ook goed moeten kunnen rijden toch?? mijn setup is : 70cc polini met hogedruk kop,homoet special racing 70cc,nu dan 20 mm mikuni extern met sproeier 120,en twv 16/42 graag advies over wat het kan zijn!!!!!! ik wil namelijk weer snel |