Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7974 Inquestos 13-3-2003 20:27 Main Forum 635 7

Topicpost
Gepost door: Inquestos Gepost op: 13-3-2003 20:27
Hallo,

ik heb beetje snel hulp nodig moet morgen ochtend 10:10 opschool zijn met me brommer lekker dom ben ik he

Ik wil dus een grotere carburateur erop zetten en ik had er nu een 15.5 dell orto op (met14mm spruitstuk) ( zie foto )
nu had ik nog een keihin 18.3 mm liggen dus dat leek me wel wat, had ik ook lekker groot spruitstuk voor 18mm ook.
Dus ik dat erop zetten komt me vader kijken en hij zegt dat gaat nooit passen met je koppeling. Na een half uur zitten veilen op dat spruitstuk om die gaatjes toch pas te krijgen zodat ze boven de gaatjes van me blok lagen ( anders paste het al niet eens )
en inderdaad de bout waar de koppeling aanvast zit die zit in de weg dus me spruitstuk past er wel op maar me keihin carb. past er niet aan omdat dat ijzere geval van die koppeling er tussen zit dan.

er zit al een dikkere pakking op zoals je ziet, kan iemand mij helpen! please ik wordt gek van dat ding zeg.

Kan iemand mij zeggen hoe ik dit wil kan oplossen en of dit wel op te lossen is?

en kan iemand mij het msn adres van Michiel RS geven ( die had dit ook namelijk voor elkaar gekregen. )







Dit bericht is ge-edit door Inquestos op 13-3-2003 20:28

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved