Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7928 FastCrosser 11-3-2003 16:32 Main Forum 970 15

Topicpost
Gepost door: FastCrosser Gepost op: 11-3-2003 16:32
Ik reed lekker naar huis vanaf Beverwijk, kom ik motormuis tegen, zegt ie: Papiercontrole, mag ik alles even zien? Dus ik geef alles, zegt ie, ok deze hou ik, dan mag je nu ff meerijden naar het station om te kijken of alles in orde is. Mijn broembroem moest dus op rollerbank: BWAAAAAAAPKLOENKBWAAAAAAAAAPKLOENK, LEUK schakelt die mongool zonder koppeling, om de een of andere reden trok hij zijn 5e versnelling niet door, dus die gast wou zoveel mogelijk boete, blijft ie gewoon 2 volle minuten in zijn 4 12k toeren draaien (net nieuwe zuiger van 30euro!!!!!), maar ik had gelukkig wel mazzel want hij had 1,4 KW (huh, 2 jaar geleden 1,5, en toen ging ie 70, nu is ie getuned en nieuwe carb en gaat ie 90-95 en dan heeft ie zogenaamd minder kracht, klopt ook geen barst van!). Zegt ie nog tegen me, Dat wordt 115 euro, ik had no die oude boete van 180 gulden, en ik zeg zo Ja dag daar klopt nix van, en toen zegt ie errug schijnheilig ohwjaohwja, je hebt helemaal gelijk 80 euro ja! Gewoon voor 35 euro proberen te naaien, die mag die aan mij geven voor mijn nieuwe zuiger!

edit:
Weet iemand of ik er nog onderuit kan komen op de een of andere manier? Dat die rollerbank bijvoorbeeld niet klopt? Moet ik een eindrapport vragen ofzow?

Dit bericht is ge-edit door SlowCrosser op 11-3-2003 16:34

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved