Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7867 Martijn 8-3-2003 22:19 Main Forum 5762 147

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 8-3-2003 22:19
ok....ik ga er vanuit dat het strax heel rustig is...op het forum....vanwege idols ....

ik vind het zon godvergeten kutprogramma...supercommercieel enzo..iedereen kijkt ernaar...en waarom in godsnaam??? ow wat spannend zeg..paar mensne die denken dat ze kunnen zingen..

nee..iedereen kijkt natuurlijk omdat de rest het kijkt en omdat er zoveel belangstelling voor is in de media.

De mensen die hierintrappen en zelfs nog geld uitgeven om hun mening te geven, over wie er moet winnen vind ik ronduit stupide.

Het is toch gestoord dat je een nutteloos programma kijkt, wat ik persoonlijk totaal niet interessant vind, zodat je erover mee kan praten enzo...en omdat het zogenaamd een hype is..

nou die hype is gewoon gecreeerd door de media...en iedereen trapt er gvd nog in ook...wat is dat fucking naïef, je zomaar ff laten leiden door wat de media zegt enzo, en om een beetje popi met de rest mee te kunnen doen.

Ook zo fucking triest..de mensen vinden het zo interessant (ja tis verschrikkeljk interessant) dat er overal schermen worden opgehangen zodat je tijdens het uitgaan, terwijl je over een of ander in-trance-verkerend-14jarig-meisje heen staat te kotsen ook nog es idols kunt kijken...prachtig ..

vooral die stomme wijven van 14..de gewoon lopen te geilen op van die vage mensen..en hun hele beltegoed op smsen naar de tv...das heel logisch..want zij hebben er flink voordeel bij dat sjimmie of die andere wint...namelijk eh.....hmm...tjah...waarom zou je eigenlijk stemmen...komt jim je persoonlijk pijpen? nee....nou..dan hoeft het dus niet..

ook heb k persoonlijk een hekel aan alles wat anderen leuk vinden....carnaval, idols.....wtf....als zij het leuk vinden vind ik het stom...ik wil gvd niet zijn zoals de rest...zon zwart/wit std meelopertje...

meelopers..hebbik ook zon hekel aan..vorm gvd een eigen mening..wees creatief met je verstand...en slijmerds..die zijn helemaal erg..

ok..poll...welke fucking gek heeft er vanavond naar idols gekeken (of gaat het kijke...ken me nix bomme wanneer het komt)

ok...gooi er geen slot op..want ik wil wel es tegenargumenten horen waarom ik het wél zou kijken. Lekker discussie voeren en probeer me maar te overtuigen

met dank aan meneer Simons van mijn school die maatschappijleer geeft, want ik heb een zeer kritische blik op de media de laatste tijd..ook met dat irak gedoe..k geloof nix meer van wat de media zegt.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved