Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
785 | Pseicho | 17-6-01?12:36 | Sales Forum | 606 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: Pseicho | Gepost op: 17-6-01?12:36 |
Ik heb best wel veel onderdelen voor MTX-SH, MT/MB tekoop: - rotte 70cc Zeta (omdat hier verkeerde zuigerveren in gezeten hebben...dus harde zuigerveren op een chroomwand...:(...met zuiger, met die harde zuigerveren erop dus) 25 gulden - rotte 70cc Malossi (heeft een vastloper gehad...met Polini zuiger) 25 gulden - Nieuwe Proma uitlaatbocht (heb ik misschien 10 km mee gereden) 100 gulden - Nieuwe 20mm Mikuni opschuif carb met spruitstuk voor MT (is echt helemaal nieuw...heb ik 1 keer geprobeerd op m'n MTX te zetten...da's alles) 100 gulden - 18 mm Keihin carb... 100 gulden - 38 mm Mikuni carb, mist volgens mij 1 stelschroef 100 gulden - Doos met keihin carbs (volgens mij de meesten voor 4 takten)...is een volle doos...maar er zitten maar een paar complete carbs bij...wel veel verschillende maten 50 gulden - Een MTX-SH blok...helemaal goed, behalve rotte krukaslagers en een stukje uit de carter...da's bij het vliegwiel...dus er lekt geen olie uit ofzo 150 gulden - Verder veel onderdelen uit blokken - Versnellingbakken (paar 4 bakken en 1 5bak die 1 tandwiel mist) - MT carters en krukas - Ik heb nog een tas vol met pakkingen en koppelingsplaten en dat soort spul - Suzuki RM 250 versnellingsbak - Kreidler ontsteking - Een paar MTX-SH kappen - Verder nog wat MTX spullen Ik heb ook nog een MTX-SH tekoop (ik wou hem eerst nie meer verkopen...maar nou toch weer wel...ik heb flink zitten twijfelen omdat ie eigenlijk nog supergoed is) Het is dus een perfecte MTX-SH op de volgende dingen na: - km teller werkt niet - neutraallampje werkt niet - choke gaat los als je er te hard aan trekt (een keer goed lijmen ofzo)...maar als je eenmaal weet hoe je ermee om moet gaan dan blijft ie mooi zitten - Stickers op de tank zijn een beetje versleten - Er zit een frame op van een MTX80R...maar hier heb ik nog nooit problemen mee gehad (politiemensen kijken daar niet naar) en ik betwijfel of ze daar iets om geven als ze het zien...en ik heb hem ook verzekerd met dat framenummer...dus je hebt er niks geen problemen mee...maar ik zeg het er toch maar ff bij...een ander frame (van een echte MTX-SH dus) kost 175 gulden Verder is ie echt helemaal perfect Er zit een originele 50cc en originele 12mm carb op, een Proma uitlaat en demper, en een 5 bak Hij rijdt tussen de 70 en 80 km/u (ik denk dichter bij de 80) en hij trekt echt heel lekker op Het uiterlijk is ook best wel origineel...op de volgende dingen na: - Er zit een ander cross stuur op (lager en breder) - De banden zijn breder en hoger - De achtervelg is breder (heel mooi) - Hij is voor opgehoogd...(en hij is achter niet opgehoogd...maar daar issie toch even hoog als een MTX die wel opgehoogd is) Er zit verzekering bij Met verzekering wil ik er 1400 voor hebben, zonder verzekering 1100 En da's echt spotgoedkoop voor zo'n MTX Als je iets wilt hebben dan laat het maar horen |