Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7744 jaz86 1-3-2003 17:52 Main Forum 1537 26

Topicpost
Gepost door: jaz86 Gepost op: 1-3-2003 17:52
nou, ik ben nou bijna een half jaar bezig met m'n mb en ik begin het zat te worden
hij loopt nou mooi, blok heb ik dus gereviceerd en nou kan ik dat dus alweer gaan doen
het probleem: de as waar het voortandwiel op komt is dus dik versleten ik wist zelf niet eens dat het kon, dus voor degene die ook niet wisten dat dat kon: HET KAN

opzich leek dit niet eens zo'n groot probleem, want in eerste instantie dacht ik dat m'n tandwiel bagger was ofzo, maar toen ik verder ging kijken zag ik dus dat die as zo goed als rond was en toen ik ook nog eens ging nadenken bedacht ik me dat die as het blok inging en als ik die wil vervangen moet ik dus alweer het blok openmaken. met gevolg dat ik weer nieuwe lagers,keeringen,pakkingen moet kopen en weer het hele gesonemieter weer moet doorstaan.

en dat net nu ik heb besloten dat ik er nix meer aan uit wil geven omdat ik zo snel mogelijk op een motor wil zitten. het duurd nog wel een jaar voordat ik daarmee kan beginnen, maar dan moet ik er wel geld voor hebben. ik kan niet fulltime werken en volgend jaar ook niet (nu havo, strax waarschijnlijk hbo) dus ik moet echt wel flink gaan sparen

nu zit ik er dus flink over na te denken om hem gewoon weg te flikkeren, of in ieder geval te verkopen. ik weet namelijk van mezelf dat als ik dat niet doe dat ik er dan toch weer geld in ga proppen

Verder niet erg nuttig voor jullie ofzo, maar ik moest dit ff kwijt en nu weten jullie ook gelijk dat ik hier voorlopig maar ff wegblijf. niet persoonlijk tegenover jullie, ik vond dit een ubergoed forum, maar ik ben die brommers gewoon flink zat nou

oja,wat zou ik nu ongeveer voor m'n mb kunnen vragen? behalve die as is hij in prima staat, hij staat in m'n profiel.verder is hij tot mei verzekerd (wa)

als ik hem wegdoe ga ik dus gewoon fietsen en over dik een jaar/anderhalf jaar op een honda cb1 als ik er een kan vinden.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved