Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7729 Hier_ben_ik 28-2-2003 15:45 Main Forum 2370 45

Topicpost
Gepost door: Hier_ben_ik Gepost op: 28-2-2003 15:45
Zoals velen van jullie al weten ga ik 2 weken naar Mexico toe.
We vliegen morgen om 1 uur aan, dan zijn we om 4 uur daar ofzo (7 uur tijdverschil
Ik zal de komende 2 weken dus minder op het forum zijn dan anders. Maar ik probeer toch zeker wel alles te volgen wat er gaande is hier, en ik ga werken aan de PFtoeganglijst als ik tijd heb daar. Als er iets dringends is wat jullie me mee willen delen stuur je maar een inbox mssg, daar kijk ik zeker naar.
Ook zullen de tijden dat ik online ben en post wel een beetje exotisch zijn want het is daar 7 uur vroeger dan hier. Ik zal wel kijken of ik nog iets van stickers/onderdeeltjes voor jullie tegenkom, ik neem mijn digicam mee dus als ik wat vind wat misschien interessant is voor jullie zal ik het wel posten hier en eventueel iets regelen om het mee te brengen we zien wel..

Ik kom waarschijnlijk vandaag niet meer online, heel misschien morgenvroeg na de kranten nog eventjes.

Het is daar nu rond de 25 graden, wat frisjes vinden ze daar maar ik zal niet veel in mijn lange broek rondlopen , we gaan daar iig ZEKER ook nog fftjes naar een paar (ook indoor)crossbanen kijken, en misschien ook nog wel een stukje .
Ik heb wel weer mazzel dat daar het geld nog maar de helft waard is dan een jaar geleden t.o.v. de euro alles dus ook half zo duur, maar ik weet helemaal niet wat dingen daar kosten enzo, kzie wel.. benzine kost iig 20cent/liter misschien een koffertje vol tanken, mag toch 80kilo meenemen in het vliegtuig.

We vliegen zondag 16 maart weer aan, zijn we op maandag 17 maart rond een uur of half 3 weer op schiphol (smiddags). De 19e ben ik jarig, vier het de 22e dus heb nog mooi een paar daagjes de tijd om inkopen te doen

Ik ga nu nog even gauw de schuur opruimen (staat netter he, stel dat het vliegtuig neerstort dan moeten alle spulletjes wel netjes opgeruimd zijn vind ik....) en dan m'n koffers + handbagage pakken

tot slot nog even wat persoonlijke dingetjes:
- Harrie: Je bent morgen jarig, een hele fijne dag en veel nuttige cadeautjes gewenst

- Bjorn: beterschap (als je modem het weer doet)

- Mensen die mij gecontact hebben voor PF toegang: Ik probeer het zo snel mogelijk vanuit daar te regelen, maar pin me niet vast op een paar daagjes aangezien ik helemaal niet weet wat er voor mij/ons gepland is daar

- Nick, Dave, Wouter, Mathijs en Erik: probeer samen de fora die ik modereer een beetje meer in de gaten te houden dan normaal omdat ik minder online zal zijn.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved