Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7719 Martijn 27-2-2003 21:17 Main Forum 748 15

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 27-2-2003 21:17
gvd...krijg mn RM voorvorkpoten niet uit elkaar aangezien mn keerring kapot is moet ik die vervangen..kheb geen idee hoe...en symen zij dat k ze helemaal uit elkaar moes halen..maja..het lukt niet..

onderin zit een hele grote inbusbout..maar die gaat niet los ofzo..als ik em draai...dan draait ie alleen maar..komt niet naar buiten ofzo..

en aan de zijkant onderaan zit nog een klein schroeffie..kheb geen idee waar die van is en die kop is helemaal de kanker in dus die krijg ik er ook niet uit..

op dat stuk waar de poten in elkaar overlopen waar de keerring zit daar zat een of ander vaag soort cirklippie..maja...geen iedee wat ie vast houdt...en die keerring zit ook vast... gvd..s.trax hebbik alle moeite voor nix lopen doen..want met lekke voorvork keerringen zal ook niet leuk zijn

edit: net bedacht dat mss de poot wel losser gaat...en dat die imbus bout niet naar buiten komt door dat schroeffie..oid...dat het schroeffie de imbus bout vast houdt...en dat daarom de imbus neit naar buiten komt...en dat de poot wel los gaat...hmm mss strax ff proberen..maar ben bang dat ik iets kapot maak...

Dit bericht is ge-edit door Martijn op 27-2-2003 21:20

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved