Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7696 GhostRider 26-2-2003 18:37 Main Forum 1142 21

Topicpost
Gepost door: GhostRider Gepost op: 26-2-2003 18:37
jullie zullen me nou wel zat zijn maar ik wou weer ff me verhaal kwijt.
ik ben 2 weken geleden in 1weekend 2x aangehouden wat heeft geresulteerd in 560 euro boete. toen is beide keren tegen mij gezegd dat ik er wat aan moest gaan doen, zeker zachter rijden zeiden ze. dat deed ik dus ook vandaag. lekker rustig van het zonnetje genieten ging ik ongeveer 40 ofzo. ik trok net op bij het stoplicht en 2a 300 meter verderop staat het nieuwe politiebureau. daar stond een motorlijer achter een hoekje, mij en de skoet die naast me stond bij het stoplicht, ons op te wachten. toen ik voorbij reed zag ik hem al staan maar ik vervolgde gewoon me weg, omdat ik toch niet meer kon vluchten, en even later reed die lijer me met grote snelheid voorbij, om de skoet die voorsprong op mij had te laten stoppen. en om vervolgens mij op te wachten en ook te laten stoppen. toen wilde hij papieren zien en moest de skoeter ff aan omdat de lijer een brommer had horen optrekken die teveel lawaai maakte. de skoet had std uitlaat dus die was klaar. toen moest ik en hoorde de lijer het effect van Tecno. ik mocht mee naar het bureau en skoet mocht gaan. nou gaan ze hem of vanavond of morgen op de roller zetten en ben ik weer wat geld kwijt. en ik mocht weer naar huis lopen. nu ken ik jullie zowat met zekerheid zeggen dat ik niet naar de NH-meeting of Big-meeting kan, wegens geldgebrek. want me RS die ik 3 weken geleden heb gekocht (kostte me ook hoop geld) is vastgelopen en kan ik nog steeds niet maken vanwege me geldkwestie, en nou dus helemaal niet meer, dus heb ik geeneens een rijdende brommer tegen die tijd.
sorry dat het zo'n lang verhaal is, maar ik ken beter nu ff me tijd uitzitten dan dat ik meteen naar t schoolplein ren en daar de ramen intrap uit woede.

en ik zal jullie op de hoogte houden van de berichten die ik krijg van de politie, want ik weet dat jullie daar altijd op zitten te wachten

Dit bericht is ge-edit door Chiquita NSR op 26-2-2003 18:50

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved