Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7679 barry 25-2-2003 16:24 Main Forum 7770 162

Topicpost
Gepost door: barry Gepost op: 25-2-2003 16:24
nou mijn kameraad en ik gingen ff kijken hoe hard mijn mtx wel niet GING....

1 leuk detail is wel dat die de 100 heeft gehaald met 70cc

maar we stonden dus ff stil. beetje gassen in de vrij. bleek er politie achter ons te staan en die hoorden dat wij toch iets (lees: ietsjes maar ) te veel vermogen hadden...

dus certificaat ingenomen, wij meerijden.

wij er op, hij er eerst op, zijn begrenser werkte niet. maar kwam tot 1.8kW, daarboven werd ie in beslag genomen. dus hij had mazzel. ik er op, ik wist al genoeg want wou morgen begrenser er op gaan zetten en zat er nu dus niet op

kerel schakelt rustig door, komt in de 3, in begin 3de versnelling geeft 1x flink gas (niet vol) en naald sprong meteen ver over de 2kW, hun wisten dus genoeg

mijn brommer werd in beslag genomen. ze konden me niks vertellen over hoe lang het gaat duren of wat de boete was en hoe ik mijn brommer terugkreeg (misschien klein paketje)

al met al., hij heeft 115euro boete, ik iets van 200euro of zo? en moet voorkomen...

zal mijn vader leuk vinden, die denkt dat er een 50snel onderligt die max 70km/h gaat .

maar er was dus 1 gastje die stond echt te genieten joh, werd echt kwaad. anders gast was 25jaar of zo, end ie had er veel verstand van, zag meteen dat mijn blok lc was en dat dat niet zo hoorde. hij meteen van, zeker 80 duits blok? ik uitgelegd van nsr en zo, carterkap verwisseld en shit en dat er 50snel onderligt

maar die wou ons ook niet echt naaien, zo'n oudere kerel wel :(.

maar al met al, flink klote. ik kan gelukkig tijdig de scooter vna mijn buurjongen lenen...

hopen dat ik hem netjes terug krijg...
kan je trouwens bij 2kw nog bezwaarschrift indienen?

ik heb wel alles ontkent dat ie orgineel is en niet opgevoerd en zo, voor het geval dat een bezwaarschrift nog nut heeft.

maar opzich wel leuke score , schakelt net naar de 3, heeft 1x kort gas, meteen naald ver over de 2kW. maar dat mag nu niet meer baten...


Dit bericht is ge-edit door barry op 25-2-2003 22:33

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved