Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7620 Killerbean 23-2-2003 10:48 Main Forum 2529 16

Topicpost
Gepost door: Killerbean Gepost op: 23-2-2003 10:48
Hallo allemaal, ik vond net deze site via google en ik heb me ff aangemeld omdat ik wat vragen heb over mijn Motorhispania aangezien ik hem gewoon in perfecte nieuwstaat wil hebben, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

- hij staat erg recht op zijn standaard en da vertrouw ik niet, ik heb gehoord dat dit met "een kleine aanpassing" zo verholpen zou zijn, weten jullie hier iets van? ik zou het heel erg vinden als hij omflikkerd.

- ik had gisteren toen ik hem een tijdje stationair liet draaien werd hij na een tijdje toch wel erg snel warm en kreeg hij veel toeren (rond de 5000), en normaal zit ik op de 2500 toeren en dan gaat hij al kut in zn versnelling. weet iemand hoe ik die 5000 toeren weg kan laten, ja ik kan me licht aandoen ja maar zo hoort dat niet (denk ik).

- Zijn er nog ergens enkele stickers te koop voor een motorhispania, ik wil 1 sticker op de tank want je rits van je jas komt daarover heen en dan beschadigd dat en dat is zonde.

Verder wou ik nog even zeggen dat motorhispania zeer bruut is, hij rijdt echt masterlijk en letterlijk 10x beter als een scooter (aangezien ik eerst een scooter had) !!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Alvast bedankt !

Sander

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved