Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7600 wipe-out 18-2-03?21:27 Main Forum 966 17

Topicpost
Gepost door: wipe-out Gepost op: 18-2-03?21:27
Ik kan een niet lopende nsr, zonder bovenkuip, klein onderkuipje en goede achterkappen, met 2 lc 80 blokken (1 ori 80cc, 1 blok met 93cc malossi + 24mm carb ed), en met nog wat los spul kopen, voor zeg, ongeveer 500 euro.

Ik vertelde dat zo tegen m'n ouders, en dat ik die nsr misschien wilde kopen, maar dat ik het nog niet zeker wist.

Toen zei m'n moeder dat ik hem dan van hun kreeg als ik zeker wist dat ik die nsr wou kopen, zodat ik een goede brommer had (m'n ouders denken dat m'n mb nooit meer af komt , maar dat is gewoon hobby, en daar werk ik alleen aan als ik zin heb).

Ok, ik denk dat de meeste mensen hier op het forum niet zouden twijfelen en dat ding gelijk zouden kopen met het geld van hun ouders, en toch twijfel ik wel.

Over een paar weken word ik al 17, en ik vind het gewoon zonde van het geld, ook al is het niet mijn eigen geld.

Aan de ene kant zou ik het prachtig vinden om dat ding te hebben, maar aan de andere kant zou ik het toch zonde vinden van het geld.

Wat zouden jullie doen?

P.S. wat ook al in mijn hoofd maalt is om dat ding sowieso te kopen, en als ik dan achteraf toch nog van mening verander, gewoon alles weer te verkopen (de 2 80 blokken los en de nsr zelf zonder blok los) en dan nog wat winst maken, dus verkopen is ook nog een optie.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved