Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
759 mt5man 14-6-01?11:58 Main Forum 769 6

Topicpost
Gepost door: mt5man Gepost op: 14-6-01?11:58
Oke, dan komt hier het verhaal van de politiedwazen

Ik had vanochtend maar 1 tentamen en om 10 uur was ik dus klaar. Ik stap op mijn MT en ik rij de normale weg naar huis. Toen reed ik ergens en toen zag ik opeens een kerel die wel op een politie leek maar ik kon het niet zo goed zien want ik had mijn lenzen niet in omdat ik wat laat was opgestaan. Dus ik reed daar op zijn top, iets van 70 km/u langs die kerel en ik denk er verder niet over na. Ik rij verder en opeens rije er 2 politiemotors naast mij. KUT :p
Dus ik stoppen en mijn helm af gedaan. Die politiekerel: laat je certificaat en verzekering maar eens zien. Ik die zooi gepakt. Moest ik mee naar het politiebureau want dan zouden ze mijn brommer eens even op de rollerbank zetten. Ik mijn helm op gedaan en er superrustig achteraan gereden. Komen we op het politiebureau aan en naar achter gereden. Gaan ze zo die rollerbank zoeken maar die was er niet. Die bleek nog in Oudenbosch te staan. Dus toen kon die kerel niks doen. Toen wou tie mij nog een bon geven omdat ik mijn riempje van mijn helm niet vast had maar dat was niet waar. Pas toen ik aangehouwe was en ik mijn helm afdeed, was ik vergeten dat ding weer vast te maken. Dus toen kreeg ik helemaal geen boete en mocht ik weer weg . Kortom, de politie zijn egt dwazen en ik lach ze vierkant uit in hun gezichten. Dit was het verhaal van de politiedwazen.

Mzzl

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved