Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7482 Martijn 10-2-03?14:09 Main Forum 1947 21

Topicpost
Gepost door: Martijn Gepost op: 10-2-03?14:09
nou..khad dus binnenrotor van RM besteld...nu binnen...50 eypos....compleet met cdi, rotor, alles...bobine....alleen geen moer en spie maja..moet toch van tsx zijn...

moet alleen ff ophangpunten van de grondplaat veranderen...en dan monteren...mss nog wat op het frame kutten dat de ubergrote cdi en bobine erop kunnen....

kweet alleen nog niet hoe ik em moet afstellen...staan natuurlijk geen merktekens op..maar kzal es kijken met bdp enzo......moetdit in EF? opzich niet vink...

nu nog wachte op mn voorvork...kheb nu wel een kroonplaat al...

edit: ow crap..hij past niet...iig de grondplaat niet..maar dat kan ik aanpassen...

maar de rotor is de klein..als het ware...de krukas te dik...volges mij hebbik een keer gelezen dat michiel dat ook had...kan ik deze gewoon opboren??? ben liever voorzichtig met die rotor...ivm magnetisme enzo...

[Dit bericht is ge-edit door Martijn op 10-2-03 14:25]


ok zo hoort ie normaal:


en zo zit ie nu...dat paarse zijn dan boutjes..mss een busje onderdoen ofzo...ben alleen bang dat ie dan niet stevig genoeg zit, en als het vliegwiel een beetje in onbalans is is het effect op het lager wel groter volges mij als ie verder van het lager af zit (hefboom).



[Dit bericht is ge-edit door Martijn op 10-2-03 14:47]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved