Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
7334 | Woeter | 1-2-03?17:34 | Main Forum | 2243 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: Woeter | Gepost op: 1-2-03?17:34 |
Vanmiddag check ik mijn email en staat er het volgende mailtje in: Hoi, Scooterfabrikant zoekt testrijders IN GEHEEL NEDERLAND m/v 16-30 jaar voor bekend scootermodel. Er wordt geheel gratis scooter verstrekt, helm, en verzekering. Het enige wat verwacht wordt is dat u tweewekelijks een rapportage doet van uw bevindingen. Dit kan zijn wegligging, herkenbaarheid, verbruik, je eigen visie. Je bent hier ongeveer 1 uur per week aan kwijt voor het invullen van de testformulieren. Voorwaarde is dat je minimaal in 1 jaar 2.000 kilometer maakt dus dat is 5 kilometer per dag. Wij zoeken geen racers maar serieuze personen die de scooter willen testen. Heb je interesse dan kun je bellen met(0900 nummer) (70 ecpm) u heeft direct iemand aan de lijn voor een intakegesprek tijdens onze openingstijden op: vrijdag 31 januari van 18.00-20.30 zaterdag 1 februari van 10.00-16.00 woensdag 5 februari van 16.00-20.30 met vriendelijke groet (Naam Bedrijf) NB: Tip Meld u vandaag nog aan voor de gratis scooter die weggeven wordt voor februari 2003 Ik vertrouwde het al niet maar ik heb ff gebeld naar dat 0900-nr en toen kreeg ik dus "al onze medewerkers zijn in gesprek, blijft u aan de lijn?" Dus meteen er weer opgeflikkerd want dan zal je zien dat je gewoon naar een bandje zit te luisteren en je never nooit iemand aan de lijn krijgt en wel 70 eurocent per minuut kwijt bent! mooi geld verdienen voor die gasten dus! gewoon een smerige truck dus! :p Daarop heb ik maar ff dit mailtje terug geschreven: Hallo, Toen ik deze mail kreeg kreeg ik het idee dat dit een soort van grap is om geld te verdienen met die telefoonlijn?? zal vast goed werken maar ik denk dus niet dat dit serieus is. Als dit wel serieus is ben ik uiteraard geinterresseerd in dit aanbod. MVG Wouter Waarschijnlijk gaan die lui gewoon naar marktplaats en mailen dit iedereen scooter/brommer of onderdelen te koop heeft want dit wil iedereen natuurlijk wel! Alsof een scooterfabriekant een gloednieuwe scooter aan een 16 jarige puber geeft om te testen voor een jaar! Meer mensen deze mail gehad?? |