Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
7288 | Nelly | 29-1-03?20:24 | Technical Forum | 607 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: Nelly | Gepost op: 29-1-03?20:24 |
Ik heb dus het probleem dat mijn nsr in de 4de (en laatste) versnelling niet boven de 60km/h uitkomt terwijl hij in de 3de versnelling rond de 75 km/h ligt. Mijn setup is: 70cc zeta + orginele kop 18mm keihin sproeier 110 metrakit uitlaat orginele luchfilter met grote luchslangen tandwielverhouding 15:45 Ik dacht eerst dus dat het aan de sproeier lag dat hij dus met volgas in de laatste versnelling verzoop zeg maar... Toen heb ik dus sproeier 90, 105, 110, 120 en 125 geprobeert maar ze hadden allemaal hetzelfde probleem (bij de eerste liep hij zelfs amper) Vandaag had ik dan dus die 110 geprobeert, omdat ik dacht dat hij verzoop in de laatste versnelling, maar er was geen verbetering dus ging ik op valse lucht kontroleren, dat heeft hij ook niet.. Behalve bij de kop, ik denk dus dat de koppakking lek is, want er komt wat rook uit. (amper te voelen), alleen heb ik dan dus nog nooit meegemaakt dat hij toch loopt.. Zou dat de oorzaak dan zijn of moet ik nog meer dingen gaan zoeken... en als ik een nieuwe pakking koop moet ikd an 70cc of 50cc koppakking hebben want zit een 50kop op een 70cc cilinder... |