Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7260 sam vl. - [HRC Nijme... 28-1-03?07:16 Main Forum 2158 34

Topicpost
Gepost door: sam vl. - [HRC Nijme... Gepost op: 28-1-03?07:16
een vriend van mij (niet op het forum)had een aprilia RS 50!, gewoon helemaal ori. alleen begrenzers deruit. maar dat ding liep op zich nog best lomp.moest ie laatst op de rollerbank, had ie 2,1 Kw???????!?!?!?!?!??!? :nterwijl die helemaal ori was, en die wout trok hem niet eens vol door in de laatste versnelling...
maar goed hij werd dus meegenomen voor technisch onderzoek. en pas anderhalve week later krijgt hij telefoon (gisteren). ja je krijgt hoogstwaarschijnlijk je brommer niet meer terug . dus hij: WATT?!?!?!?! :n :p .
wat bleek, de technici die hadden geen geldig goedkeurigsteken ontdekt. terwijl die der gewoon op zat!!!!! ik heb het zelf nog gezien....
dus hij tegen die wout: ja zit er serieus op ga zelf maar kijken. ik wil me brommer terug enzo.
die wout: nee dit zijn professionele mensen en die weten echt wel waar ze mee bezig zijn... :p :p :p . aaaaaaaaaaaaaaaah.
nou is mijn vraag nog ff, wat is nou het slimste om te doen?
A: we gaan met ze alle naar dat woute bureau, stampen alles aan gort en nemen daarna de brommer weer mee.
B: we sturen allemaal 10 dreigbrieven per dag naar die wout dat hij die brommer terug moet geven.
C: die vriend van mij moet trillend en huilend in bed gaan liggen en zich kut voelen tot ie weer genoeg geld heeft voor een nieuwe.

nee ff serieus, heeft iemand ideeen, bezwaarschrift ofso? hoe werkt dat? iemand ervaring?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved