Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7252 Mr Pain 27-1-03?19:12 Main Forum 811 15

Topicpost
Gepost door: Mr Pain Gepost op: 27-1-03?19:12
nou ik heb hem toch maar gekocht maar ik kreeg er niet meer af en er mankeert wel een beetje aan hier komt het: temptuur metertje, contact slot, buddyseat slot, knipperlichten, en mijn z@k komt tegen de tank au, o en de toeren teller, kappen beschadigt, en nog kleine dingetjes zoals half rem handle.

maar hij is wel snel hij maakt nu ongeveer 10000 toeren (hoger komt ie niet ik denk ivb met uitlaat) en dan rij ik 85 en recht op zittend tegen de wind in en er zo'n kleine uitlaat op die bocht is net zo dun als mijn 2 pinkjes bij elkaar, hij begint pas bij 4000 toeren te trekken en hij trekt daar na zeer snel door alle versnellingen, ik denk dat als ik een andere uitlaat er onder leg dat ie sneller is als mijn dapp (behoorlijk opgevoert), ik ga hem ook niet meer verder op voeren behalve misschien een ander uitlaatje want die er nu op zit lijkt mij niet gezond voor mijn cillinder.

mijn pa vond het niet zo leuk maar daar is ie nu wel weer een beetje over heen :a ik dacht dat ik hem echt weer terug moest brengen maar dat viel wel mee.

nou kap ik er mee anders wordt het echt veel te lang (wat het nou waarschijnlijk al is), nog 1 ding HIJ WORD STRAK, en hoe krijg ik die scheur die in mij kap zit weer mooi met polyester aan de binnen kant?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved