Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
7179 | FBImme | 23-1-03?17:22 | Main Forum | 1305 | 3 |
Topicpost | |
Gepost door: FBImme | Gepost op: 23-1-03?17:22 |
Nou ik zit dus in dordt op school en ik reed dus naar huis. Kom ik dus na 1,5 km al een motoragent tegen die me dus meenam naar de rollerbank. Ik rijd maar 55 dus das op zicht het probleem niet, maar ik maak wel veel en veel te veel herrie. dus ik d8 al bij mezelf :p :p :p Ik kom dus bij de rollerbank. 20 mensen stonden te kijken ofzo. en je zag iedereen al kijken van: wow sjit hey :a :a is dat nog een brommer :a :a (door het geluid) dus die agent men ding aantrappen en meteen volop gas geven. dus ik zo: hallo men blok is nog nie warm hoor. hij (echt zo'n lul): ja maar er ziet koeling op hoor ik: ja ik hoop maar dat ie goed werkt dan! en die andere agent (wel een aardige) zei zo toen de brommer er vanaf kwam: je vermogen is ok, maar je geluid is echt veeeeeel te hard. dus ik dacht in mezelf: vermogen ok? maja dat geluid dan dus hij verder: maar het geluid kunnen we niet meer meten dus daar krijg je geen boete voor. dus ik om uitleg gevraagd en nou blijkt dus dat ze in een overgangsfase zijn. (met allerlei europese goedkeuringsmerken enzo) en daarin staan geen regels HOE het geluid gemeten moet worden. In NL waren met het oude systeem die regels er wel, maar die zijn nou niet rechtsgeldig door dat Europese systeem dus ik ben weg zonder boete |