Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7135 victorvanderveen 21-1-03?12:40 Technical Forum 687 7

Topicpost
Gepost door: victorvanderveen Gepost op: 21-1-03?12:40
de laatste tijd loopt m'n rs niet meer zo lekker. Vlak nadat hij gestart is rijdt ie nog goed, maar al snel begint ie flink te stotteren en slaat ie af bij lage toeren. Af en toe komen er zelfs flinke knallen uit de uitlaat.
Een kleinere sproeier had uitkomst moeten bieden... maar dat is het dus niet. Ook heb ik de hele carb. schoongemaakt, zonder resultaat. Nieuwe bougie veranderd ook niets. De cilinder en zuiger zagen er nog zeer goed uit, dus dat kan het ook niet zijn.
Ik kom dus uit op een elektrisch probleem. Maar wat kan het nou precies zijn? Misschien een massa-draadje dat niet helemaal goed zit gemonteerd?
Overigens vertoont m'n rs ook nog het volgende probleem: Wanneer ik rij en ik m'n knipperlicht aanzet, blijft het licht zachtjes branden, zonder te knipperen. Hij krijgt dus niet genoeg energie om het licht te laten knipperen. Ook zonder accu heb ik hier last van.
Kan het zijn dat deze problemen met elkaar te maken hebben? Het één zou in ieder geval wel het ander verklaren...

Ik heb het hier overigens over een Aprilia rs 50, uit 1994.

alvast bedankt voor de hulp, victor

(eh, dit bericht hoort volgens mij op de EF, ipv de TF. maargoed, kben ook maar nieuw hierzo)

[Dit bericht is ge-edit door victorvanderveen op 21-1-03 12:57]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved