Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
7092 | Honda_mbiloss [Emiel... | 19-1-03?11:48 | Main Forum | 1135 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: Honda_mbiloss [Emiel... | Gepost op: 19-1-03?11:48 |
jaja ik heb 1 km met mij mallosi gereden en hij s naar de :p . Naja hij starte dus eindelijk reageerde al niet lekker op het gas enzow. Ik toch maar ff een rondje rijden na 1km wou die al niet meer :a . hij stopte er gewoon mee telkens sloeg de bougie vet enzow als je 1 keer kickte was tie helemaal doorweekt dus na opvolging van mijn vader heb ik de cilinder eraf gehaalt, omdat hij het voor geen meter vertrouwde, want hij wou gewoon niet meer aan wel compressie enzow. Ik cilinder eraf en voelde aan de wand.... mijn mooie hard chrome wand :n twas helemaal schuurpapier geworden :p naja ik had net een nieuwe zuiger erin, dus hoopte dat me zuiger nog goed was :p ik cilinder eraf en ja hoor ook schuurpapier ik balen. want had net een nieuwe zuiger van 51 euro van mallosi, (44.5mm) en had het OUDE type malossi cilinder, ik dus terug naar de fietsen maker die mij die zuiger had verkocht ik zei dus dat het aan die zuiger lag en hij kon verder niks verzinne en zegt dat er zand in heeft gezeten :n !! hoe kan dat nou hijs helemaal rond ingesleten, en waar de zuiger veren niet komen.... is de cilinder nog helemaal glad...!! naja nu moet ik dus weten wat er mis is met die zuiger of is het een verkeerde zuiger?? mijn conclusie is gewoon dat er verkeerde zuigerveren opzitten of misschien ook de hele zuiger wel dat de zuigerveren gewoon in mijn cilinderwand schuren. ik had trouwens ook 2 dopjes olie in me tank gegooit, en ook toen ik de cilinder erop zette met olie ingesmeert, en ook niet hoger dan 5000 toeren geweest :p nu moet ik dus gewoon bewijzen dat het zijn schuld is.... ( er zit nou weer een 70 imitatie cilinder op me brommer en loopt perfect dus het ligt echt aan die zuiger of zuigerveren...) ow ja waar hoort dit trouwens in het TF of in het MF vond het eigenlijk beetje allebij... [Dit bericht is ge-edit door honda_mbiloss op 19-1-03 12:57] |