Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
7064 | -SpengaMotors- | 16-1-03?20:42 | Main Forum | 425 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: -SpengaMotors- | Gepost op: 16-1-03?20:42 |
ik had vandaag om 10 over 8 een mondeling PTA, een tentamen dus,voor de leken onder ons dus ik naar school bléren op me mb, rij ik over een rotonde ,waar ik normaal lekker schuin hang, ga ik daar een partij op me smoel!!!me mb schoof zo onder me reet vandaan.zo vier meter verder,demper verrot,krassen op remhandel en steppenbalk krom, een dikke streep op t asvalt van mijn steppie en ik had een gat in me nieuwe broek( tis altijd een nieuwe hé,nooit eenouwe!kutzooi) naja,dus ik ree weer verder, ben ik bijna bij school,staan ze daar te controleren!!!GVD, dus ik werd aangehouwe, hij zegt:ja jongeman, je hebt geen licht,en veels te veel geluid enz enz. ik zeg: ja ik ben net op me smoel gegaan hij:ja k zie t,naja, loop maar verder ik:jamaar ik heb tentamens om 10 over 8 hij: naja loop maar een stukje en dan mag je zelf beslissen wat je doet! ik:kijk dat zijn de echte agenten!!! big smile dus ik starten en doorgereden,hehehe beter!!! kom ik op school, isdie hoer weer te laat, en tot overmaat van ramp haal ik als enige een 6GVD tyfushoertjesletje.maargoed, smiddags nog een pta, en die heb ik ook lekker verneukt,zal wel een 3 of een 4 zijn ,hooguit. maargoed, dit was dus mij daagie kutzooi ik wou t ff van me afschrijve!! |