Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
7041 | T_M_C | 15-1-03?13:55 | Technical Forum | 2182 | 19 |
Topicpost | |
Gepost door: T_M_C | Gepost op: 15-1-03?13:55 |
Setup: 65cc Polini 43,5mm Cilinderkop 37,5 percent Squish 18mm Dellorto Op Zelf gemaakt 22mm Spruitstuk Hebo Luchtfilter Hpi Onsteking 2,2mm Vooronsteking Compressie verhouden van 10,2 : 1 Simonini Uitlaat Speedline Kruk-as 17-42 Tandwielen Tuning: Uitlaat 26,5mm Spoelpoorten 36,0mm Carterop Gevuld (dooie hoeken,rare randen etc) 2 Klauws Koppeling Met 3 Klauws Segmenten 4Slagen Veren Achtertandwiel 3spaken Verwijderd Hij heeft nu 50km gelopen,En wou ermee een lang stuk rijden! Rustig aan inrijden! Dus niet harder dan 60-70 km/h ging allemaal goed het liep perfect. Maar na 20km gereden te hebben. Verlies ik vreslijk veel vermogen en trekracht vooral! Normaal gaat hij bij de 58 als een speer.Hij heeft dan brute trekkracht! Maar toen ik 20km had gereden, as ik vanaf de 50 volgas! En hij trokgewoon niet meer! ik heb vriend gebelt want ik vertrouwde het helelmaal niet! Die kwam me op halen met de auto! en hebben er in de garage op de vrijeloop bank naar gekeken! We konden niets vinden, Motor was helemaal af gekoelt en liep weer als een beer! dus weer gaan rijden ik reed 50 en gaf volgas hij trekt hem vanaf de 60 in 1ruk door naar de 85 met als top ??? geen idee gaf km 00,00 aan! Maar toen werd ie weer goed warm na een paar keer gereden te hebben 20min verder wou ie helemaal niet meer! Ik heb eens zitten denken en kwam tot conclusie dat de cinderkop mischien de verkeerde vorm kan hebben! Ik heb info op internet opgezocht maar kan niets vinden wat ik zocht! [Dit bericht is ge-edit door nick op 15-1-03 15:51] |