Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7037 -Zeroed in- 15-1-03?10:28 Main Forum 3779 61

Topicpost
Gepost door: -Zeroed in- Gepost op: 15-1-03?10:28
mja, ik kan best snappen dat sommige mensen het triest vinden dat ik zoiets post maar reply dan gewoon niet.
de reden dat ik dit post hier is omdat ik de meeste van jullie niet real-life ken en je dan gewoon makkelijker wat zegt, en van degene die ik wel ken weet ik best dat ze niet kinderachtig zullen reageren.
alles gaat gewoon ZO kut met mij de laatste tijd.

kheb het voorgoed verknald met een meissie, krijg net een telefoontje dat ik ontslagen ben, me brommer is gemold door me pa (hij begon te zeiken over dat het in de schuur stonk naar benzine en deed dat elke dag tot ik het zat werd en zei dat de brommer de tering kon krijgen en hem dan wel weg zou brengen naar de dealer, dit alles wel redelijk sarcastisch)
waardoor hij zo kwaad werd dat hij me brommer sloopte en ik die avond wegliep en pas om 2 uur terugkwam, op stage hoeven ze me gezicht ook al niet te zien want het kan ze geen reet schelen of ik kom ofniet en ik kan daar alleen maar vuile rotklusjes opknappen, op school gaat het ook kut omdat me cijfers omlaag gaan, thuis gaat het helemaal kut omdat ik vrijwel elke dag ruzie heb met me pa omdat die me niet begrijpt waarom ik dit en dat doe en ik heb door dat gelul van hem zon schuld gevoel dat ik gewoon echt zin om er een einde aan te brouwen.
de wereld heeft schijt aan mij en ik heb schijt aan de wereld.
ik kan gewoon niet meer, wat zouden jullie doen als me mij was, ga er vanuit dat gewoon alles kut gaat, maar dan ook echt alles.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved