Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
7033 sam vl. - [HRC Nijme... 15-1-03?07:34 Main Forum 1216 24

Topicpost
Gepost door: sam vl. - [HRC Nijme... Gepost op: 15-1-03?07:34
ik was gister met een vriendin van me (die was op de scooter) naar de stad gereden. wij waren de bewaakte fietsenstalling nog niet in, of we zagen opeens overal motorwouten enzo, echt lomp.
dus ik denk KUT, ze moeten mij weer hebben. die gozer van de fietsenstalling zei: ja er is weer rollerbank op het plein dus ik zal maar oppassen. (super relakste kerel was dat). dus wij de stad in geweest, ik had toen al bij de rollerbank staan lachen om een gozer die ze beta in moest leveren (was wel lullig op zich maar ja). dus wij weer terug naar de fietsenstalling, maar ja ik durfde me nsr niet te starten (tecno) dus ja. en ze hadden me zowiezo meteen meegenomen want er reden zooooooooveeel woute, was echt niet meer normaal. ik d8 ik ga geen risico lopen, dus ik bougiedop eraf gerukt, contact uit. en lopen maar he. zegt die vriendin van mij: we hadden beter nog een stukje door kunnen rijden en dan gaan lopen.... ze had der zin nog niet af of der kwam een motorwout op ons af. (was weer aardige ik heb ook altij geluk)

motorwout: wat ben je aan het doen jongeman?
ikke: aan het lopen
motorwout: wat is der dan aan de hand?
ikke: ja hij viel net uit en nou doet ie het niet meer?? ik weet het ook niet
motorwout: ow, nou dan heb je misschien wel heel veel geuk
ikke: waarom dan???
motorwout: er is brommerfiets controle
ikke: OW JA??? waar dan?
motorwout: daar mag ik geen info over geven.
motorwout: en jij daar( wees die naar die vriendin van mij) jij doet gewoon gezellig mee?
vriendin: ja ik moet toch met hem mee!!!
motorwout zat beetje raar naar me brommer te staren.
ikke: wil je mijn papieren nog zien?
motorwout: nee hoeft niet, succes nog met lopen
ikke: ok is goed.
dus wij doorgelopen, we waren het hoekje om de rollerbank voorbij, gestart en kei hard weggeblazen

ik vond het zelf wel goeie actie eigenlijk

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved