Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
70130 Sjoerd330 7-5-2024 7:37 Technical Forum 1231 9

Topicpost
Gepost door: Sjoerd330 Gepost op: 7-5-2024 7:37
Beste lezer,

Een tijdje geleden heb ik een Rieju mrt 50 pro gekocht, uit 2023. Aangezien ik hier komende vakantie mee naar Duitsland ga heb ik er voor gekozen om een iets kleiner achter tandwiel te nemen, waardoor de brommer een hogere topsnelheid heeft.

Echter, dit gaat helaas wel ten koste van de acceleratie/koppel die ook hard nodig is in de bergen. Daarom zoek ik een andere uitlaat die mijn brommer meer vermogen kan geven.

Ik heb zelf al gekeken naar meerdere uitlaten, zoals de voca rookie, de stage6 streetrace en de yasuni cross ML max.

Dit lijken mij allen mooie uitlaten (bovenlangs), maar verder wordt er weinig verteld over de prestaties. Ook zijn er nog genoeg merken zoals "Most" en "platek" die mij ook interessant lijken. Het liefst kies ik de uitlaat die mij het meeste vermogen geeft, graag tussen mid en hoogtoerig in.

Verder zijn niet alle uitlaten voor euro 5, past bv. de euro 4 voca uitlaat van de oude Rieju mrt series ook onder het nieuwe model?

Het zou fijn zijn als iemand met meer verstand iets in de richting van een top 3 kan geven, voor de beste uitlaten.

Alvast bedankt voor uw reactie,

Met vriendengroep groet,


Sjoerd Kloosterman.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved