Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
70128 Fobrink 30-4-2024 14:28 Begin Forum 4000 172

Topicpost
Gepost door: Fobrink Gepost op: 30-4-2024 14:28
Hallo allemaal,

Ik heb een Honda NSR cafe racer. Optisch schiet het lekker op met wat ik ermee wil, alleen de afstelling lijkt niet te lukken.
Setup nu 4 bak, 50 cc charmoo, imi 20mm Keihin, Gianelli Street uitlaat, tw 15 - 45, top 70 km.
Gekocht met ori uitlaat, Gianelli er zelf onder gezet. Ben vanaf sproeier 100 steeds hoger gegaan totdat hij niet meer mt choke beter liep dan zonder. Dat is met sproeier 195! Luchtschroef nu 1 slag open. Trekt onderin goed, klimt gevoelsmatig moeilijk in toeren, maar komt er wel. Pakt in de 4e ook goed op, valt niet dood (wat hij met een kleinere sproeier wel deed). Top is 70 op dit moment, maar dat lijkt mij wel 80 te kunnen zijn als alles in orde is?
Heb tussen de ori en de Gianelli uitlaat een week met een (helaas gescheurde) Metrakit gereden. Daarmee deed hij onderin niks, maar had hij een duidelijk merkbare powerband.
Tips iemand?
PS ketting en tandwielen ga ik zsm vervangen, zijn gaar. Als ik het achterwiel ronddraai dan stopt het op een bepaalde plek gewoon. Net of staat de rem erop.
Thanks!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved