Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
70106 Willemsen_max 6-11-2023 12:17 Begin Forum 2167 7

Topicpost
Gepost door: Willemsen_max Gepost op: 6-11-2023 12:17
Goededag,

Ik heb een Beta RR 50 enduro uit 2015 met 4000km op de klok. De brommer is standaard op de prop in de uitlaat na. De brommer rijdt met sproeier 106-108 zowel met als zonder chocke op vol gas goed genoeg (mag sneller) met een 16 mm Phbn carburateur. De brommer loopt met de chocke mooi stationair. Wanneer je de chocke er af haalt gaat hij even hoger in toeren draaien (hoe hoog is afhankelijk van de stationair schroef) en dan valt hij uit. Dit alles doet mij al bij al aan valse lucht denken. Alleen ik kan met geen mogelijkheid valse lucht vinden, heb beide krukaskeerringen al vervangen, het membraam al geïnspecteerd (en dus los gehad en overnieuw geïnstalleerd) en in het verleden heb ik (toen de brommer van de vorige eigenaar was) de cilinder er al eens af gehaald en hem met een nieuwe voetpakking (en een kleine hoeveelheid vloeibare pakking) geïnstalleerd. Ook daar kan hij dus realistisch gezien geen valse lucht lekken.

Verder heb ik alles al wel 20 keer gecontroleerd op valse lucht met remmen reiniger, start pilot en met deodorant.

Van dit alles heb ik ook video’s gemaakt als context voor de mensen die dit willen hebben.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik kom er zelf echt met geen mogelijkheid uit.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved