Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
69258 | xDearWorld | 12-10-2016 17:19 | Technical Forum | 4191 | 4 |
Topicpost | |
Gepost door: xDearWorld | Gepost op: 12-10-2016 17:19 |
Aangezien mijn uitlaat wat los aan het laten is (klinknagels in de demper komen los) en ik iets anders wil op mijn tzr uit 2005, minder hoogtoerig zou ik graag meningen willen weten over de volgende uitlaten; Voca ROOKIE 50/70CC AM6 TURBOKIT GP LACADO UITLAAT 50CC Leovince X-Fight Daarnaast zijn andere ideeën natuurlijk ook welkom. Ik heb op dit moment een metrakit uitlaat (denk ik), geen flauw idee welk type enzovoort, rijdt opzich fijn alleen hoef ik geen 80 te kunnen. Ik heb liever iets wat sneller op trekt. Daarom heb ik mijn twv ook veranderd van 15-60 naar 11-47. Alleen draait hij nu overtoeren net na de 65 km/u, en hebben mijn laatste 1/2 versnellingen niet echt nut. Ik zou nog graag wel een beetje lawaai willen kunnen maken in geval dat, heb op een derbi gereden van een vriend, helemaal standaard en hoorde de uitlaat amper met een vrij open helm, en had pas door wanneer ik moet schakelen toen hij niet sneller ging Korte opsomming; - +- Middeltoerig - beetje lawaai - moet er wel leuk uitzien (maar niet te vanwege politie) |