Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
69256 | gfhoihoi72 | 10-10-2016 14:15 | Technical Forum | 8290 | 28 |
Topicpost | |
Gepost door: gfhoihoi72 | Gepost op: 10-10-2016 14:15 |
Hallo allemaal. Ik heb een paar maandjes geleden een TZR gekocht, mooi ding, werkte prima. Moest alleen nog ff paar maandjes wachten op m'n rijbewijs (heb em eind deze maand eindelijk als het goed is). Ondertussen ben ik regelmatig bezig geweest met dat ding wat opknappen en schoonmaken enzo. 2 weken geleden nog ff gestart en liep prima. Daarna ben ik nog met de uitlaat bezig geweet, eraf gehaald, hele koelsysteem open gehad en schoongemaakt. Vervolgens weer druk geweest en geen tijd gehad om er aan te werken en nu 2 weken later wil ik em ff strarten om de koelvloeistof weer ff goed erdoorheen te pompen, start het hele ding niet meer... Bougie vonkt buiten de cilinder (beetje vaag vonkje maar hij vonkt, hittegraad 6) Er is compressie Er komt benzine en olie in de cilinder (bougie is beetje zwart en nat) Wat zou het nog meer kunnen zijn... Zou het aan de plotseling koude buitentemperatuur kunnen liggen? Omdat het een redelijk koude bougie is. Zou een nieuwe bougie dan helpen? Of zit het probleem em in iets anders? Ik weet het niet meer dus dacht laat ik hier maar eens rondvragen! Thanks alvast! |