Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69228 cvn2771 2-9-2016 17:57 Begin Forum 2936 7

Topicpost
Gepost door: cvn2771 Gepost op: 2-9-2016 17:57
goede middag,

Ik weet dat er al best veel topics hierover zijn maar toch wil ik er nog een maken, omdat de meesten of te oud zijn of er staat niet alle info in die ik wil weten. Maar goed, ik hoop binnenkort 16 jaar te worden, en wil voor mn brommerrijbewijs gaan. Ik wil een schakelbrommer kopen. eerst keek ik altijd voor een derbi maar ik zag ook al mooie aprillia's. Dus weet ik niet wat het beste is. het liefst natuurlijk een betrouwbaar en goed merk waar niet heel veel aan gesleuteld hoeft te worden en waar makkelijk onderdelen los te bestellen zijn. mijn budget ligt rond de 1000 euro. Mijn eerste vraag is: kan ik het beste een originele kopen of een gereviseerde? Ik wil (natuurlijk ) een schakelbrommer die weinig benzine verbruik heeft en wat geen mengsmering is, dus los olie en los benzine. ik denk dat ik ongeveer tussen de 8000 en 10000 km per jaar rijdt. wat de snelheid betreft: het liefst rond de 80 km per uur, maar wel zo dat ik hem makkelijk kan begrenzen onderweg voor bijv. de rollerbank (euro begrenzer of zo iets). volgens mij zijn dit alle vragen, en anders laat ik het nog wel weten.

Alvast hartelijk bedankt!!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved