Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
69116 levy99m 9-5-2016 23:09 Technical Forum 6249 11

Topicpost
Gepost door: levy99m Gepost op: 9-5-2016 23:09
Hallo,

Ik heb nog al een probleem met mijn Orion RX50.
Ik krijg maar geen vonk en ik snap niet wat er nou mis is alles klopt als ik zo het schema erbij pak. (schema: https://gyazo.com/22...ee93ac090b88cd2d1568 )
Ik krijg van mijn magnetor krijg ik via de kabel B/R en de massa een wisselspanning van 60V. De enige stop switch waar de kabel B/W op zit heb ik doorgelust zodat er altijd een massa op staat dus dat klopt ook. Dus op de CDI heb ik nu op de B/W de massa staan en van de B/R krijgt ik dus de wisselspanning die dan me CDI in gaan. Dan heb ik van de CDI naar de bobine een B/Y kabel lopen en een massa kabel. Nu meet ik dus als ik de brommer probeer te starten helemaal niks op die B/Y draad.
Hier zou ik toch iets van stroom op moeten zien lijkt mij anders kan een bobine toch nooit werken? De CDI is trouwens gloednieuw en de kabelboom is ook gloednieuw.
Miss doe ik iets fout ik weet het zelf nu echt niet meer wat ik fout doe. Als iemand mij kan helpen zou dat heel fijn zijn. Als je een duidelijkere foto wilt van het schema kan ik die eventueel sturen.

Alvast bedankt!

Levy

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved