Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
69045 | DerbiMike | 9-3-2016 19:19 | Main Forum | 8334 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: DerbiMike | Gepost op: 9-3-2016 19:19 |
Lieve mensen, Nog 1 maal wil ik jullie iets vragen... Zouden jullie ALSJEBLIEFT deze petitie willen tekenen? (ik zou het bijna op mijn knieƫn vragen!) Vanaf 2018 willen ze in Amsterdam de scooters en bromfietsen gaan weren, niet alleen de ring maar de gehele stad. Dit gaat dus inhouden dat bijvoorbeeld ik met mijn Evo uit 2008 die een hoop centen heeft gekost straks niet meer mag rijden in geheel Amsterdam. Wat nog veel krommer is, Yamaha heeft een 4takt scooter met injectie... superzuinig en schoner dan schoon... Als deze dan van voor 2011 is, mag je daar ook niet meer mee rijden... maar als je een nieuwere Tomos of ander 2takt geval zou kopen(die velen maler vervuilender zijn), zou je wel gewoon Amsterdam in mogen. Alle oldtimers zoals Kreidler en Zundapp mogen vervolgens ook de shredder in, want ook daar mag je dan niet meer mee rijden... Beetje krom allemaal... Ik denk ook dat er genoeg mensen hier zijn die een machine hebben van voor 2011, denk er is aan als ze het landelijk gaan doorvoeren..? Maargoed, hier de link: https://www.amsterda...e/inspraakformulier/ Het gaat om de Invoering milieuzone voor brom- en snorfietsen, misschien handig om toch nog even te vermelden... Mijn dank is enorm groot als jullie dit voor mij en voor nog zo'n 50.000 mensen willen doen! Mike |