Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
69041 | Xephos | 8-3-2016 18:37 | Technical Forum | 5526 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: Xephos | Gepost op: 8-3-2016 18:37 |
Ik had laast me krukaskeering vervangen maar dat was het niet. De krukaskeering die ik heb vervangen zag er zelfs nog goed uit. Ik ben goed aan denken geweest en komt er echt niet meer uit. Ik ga nu kijken of me kvs of olie lager wordt want dan weet ik nog iets meer. Denk niet dat het aan me afstelling ligt want me bougie is gewoon bruin achtig. Zouw het kunnen zijn dat door mij 50cc snel airsal meer lucht toevoer nodig is. Maar dan zouw het dus ook gewoon kleiner sproeier allen wordt hij dan wit. Hij trekt niet echt goed, komt niet in powerband zeker als hij warm is. Komt hij nog moeilijker in de powerband in ze 5 a 6 lukt het wel schiet er snel door de toeren dan zo 1.5/2 k erbij. rookt ook veel maar rare is dus dat de bougie niet zwart is. hier foto bougie: ![]() en me cillinderkop ![]() dit zit er in de carburateur gasnaald:A7 stationaaresproeier:32 hoofdsproeier:104 Ik weet niet precies of dit normaal ongerveer bij mij setup is airsal 50 cc leovince v6 ontgrensd Kan overtoeren er ook nog mee temaken hebben dat ik een groter voor tandwiel erop moet doen. Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 8-3-2016 om 18:41 uur. Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 8-3-2016 om 18:42 uur. |