Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
68976 Xephos 10-1-2016 17:20 Technical Forum 5915 20

Topicpost
Gepost door: Xephos Gepost op: 10-1-2016 17:20
Ik ben heel lang bezig geweest met afstellen
uiteingelijk bleekt het niet mij afstel kunsten te zijn maar de cillinder is naar de knoppen kijk maar door een warmloper die de vorige eigenaar heeft veroorzaakt zonder tegen mij te vertellen vieze verkoper

echt flink kut ik denk de vorige eigenaar na zijn revisie wat hij zegt gedaan te hebben een warmloper en ik denk door de mengsmeering oliepomp want die zit er niet meer op helemaal afgesloten maar nu kommen die vragen die ik had de eerst is wat is een goede vervang cillinder ik wil 50cc heb zelf al gekeken en ik kwam op deze
http://k-parts.nl/ci...c-minarelli-am6.html
ik heb een loevince v6 en de rest standaard voor zover ik weet en wil graag een die lang mee gaat een goede prestatie geven niet veel hoger dan 150

mij tweede vraag is wat is dit voor gat de linker is voor de koelvoeistof maar de rechter niet en komt zover ik zie afgezonder van de krakus enzo maar kan het schadelijk en waarom zit het op mijn blok hierzo een foto

en nog effe snel een vraag over de carbaratuer is deze zo goed en waarom zijn deze twee dingen die ik heb omcirkeld let niet op de tekst in het plaats ben dyslexie btw

ps tweedehands gekocht voor maar 500 euro was nog aardig newbie op brommer kopen al nu al veel slimmer

ps ps ik wil graag een goede uitleg waarom is niet verplicht ofzo maar wil graag er van leren want ik begon met 0 kennis en heb al hoop geleerd van allen kijken en doen en vaders help natuurlijk

Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 10-1-2016 om 19:24 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Xephos op 10-1-2016 om 19:30 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved