Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
68898 JehannesWeggen 12-11-2015 22:41 Begin Forum 6690 62

Topicpost
Gepost door: JehannesWeggen Gepost op: 12-11-2015 22:41
Hi folks graag jullie meningen en ervaringen over verschillende Merken van voordeel tot nadeel.

Ik zoek een brommer voor het komende jaar of mogelijk jaren om weer rij ervaring en rij kunst op te doen in verband met Motor rijlessen en uiteindelijk een motor.

Mijn eigen indruk zover via Marktplaats en Speurders is.

Motorhispania minder populair en iets goedkoper dan de rest maar waarom? minder aanbod onderdelen en vraag? en hoe is de kwaliteit van de brommer mechanisch en technische.

Rieju iets duurder maar betaalbaarder dan Aprillia en Derbi waarom? hetzelfde als MH iets minder populair en minder vraag en aanbod door mindere kwaliteit?

Derbi en Aprillia komen aardig overeen qua prijzen maar de vraag en aanbod in brommers en onderdelen zijn in het voordeel van Derbi.

Wat zijn eigenlijk de voordelen en nadelen van deze merken en excuses als dit storend is maar mijn tijd was meer van Suzuki TSX en Honda MTX.

#1 voorkeur gaat naar Motorhispania Furia vanwege het vierkante buizen framewerk het ziet er niet alleen stevig uit maar door de meerdere buizen wordt de impact ook beter verdeelt toch?

Over het AM6 blok zeggen sommige dat die minder schakelen maar meerdere merken gebruiken dit blok dus het zal geen slechte kwaliteit zijn toch en zijn deze motor blokken ook universeel op enige manier ?

Derbi en Rieju en Aprillia hebben allemaal een gedeelde voorkeur want ik begrijp de prijsverhouding niet met de voordelen en nadelen dus kunnen jullie aub enige expertise toepassen bedankt bij voorbaat

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved